Reisverslag nr. 1 Italie | UC Around the World - Reisverslag uit Ravello, Italië van Unlimited Colours by Anthura - WaarBenJij.nu Reisverslag nr. 1 Italie | UC Around the World - Reisverslag uit Ravello, Italië van Unlimited Colours by Anthura - WaarBenJij.nu

Reisverslag nr. 1 Italie | UC Around the World

Bestemming Italië, Salerno
Tijd 2 t/m 15 september
Rassen Ravello & Madural

Door Richard
Daar gaan we dan: het is maandag 2 september en vandaag gaan wij starten aan de Unlimited Colours Around the World® trip! Het komende half jaar zullen mijn collega Robert Kuijf en ik jullie op de hoogte houden van allerlei mooie plekken op de wereld, die gekoppeld zijn aan de rassen van Anthura, die bij verschillende kwekers worden opgekweekt. De 1e bestemming die wij aandoen is het mooie Italië!
Na een goede vlucht vanaf Rotterdam Airport komen Robert en ik aan op het vliegveld van Rome. Het is even wachten op de koffers en de huurauto maar dan zijn we vrij om koers te zetten naar Salerno, een provincie in het zuiden van Italië.

Door Robert
Wat is Italië toch mooi! Aangename temperatuur, strakblauwe lucht, vriendelijke mensen, de mooie mediterraanse natuur én goede koffie. Je zou bijna denken we op vakantie zijn? Maar nee, we zijn op een missie! Eenmaal in de provincie Salerno aangekomen gaan we door naar Ravello, want daar gaan we onze 1e overnachting doorbrengen. Maar eerst nog even genieten van het Italiaanse eten! Op het idyllisch terras van Villa Cimbrone met uitzicht op de Amalfische kust, krijgen wij een groot bord pasta voorgeschoteld. De zon gaat onder… en dat moet ‘m zijn, deze Italiaanse zonsondergang is de link met onze Phalaenopsis Anthura Ravello! Puur geluk, met een oranje roze gloed en gedetailleerde gestreepte markering. Ravello, je hebt ons gevangen.

Door Richard
Genoeg te zien in de Zuid-Italiaanse regio Campanië: Griekse tempels, de grot van de Sibylle, het bezoeken van de Romeinse steden als Napels en Herculaneum en zelfs de vulkanen van de Vesuvius. Maar echte mannen komen in Italië natuurlijk ook voor iets anders: auto’s! Wat hebben we al een hoop mooie stijlvol ontworpen auto’s voorbij zien komen… Dit moeten wij nader onderzoeken! Daarom hebben we bij de reisorganisatie een spectaculaire beleving geboekt, een uur lang rijden in een Ferrari! Het rode raspaard staat ons al trappelend op te wachten… (of eigenlijk staan wij trappelend te wachten) Eenmaal achter het stuur snap ik waarom Ferrari zo populair is, wat een perfectie! Een sublieme acceleratie en stabiele wegligging maakt het rijden echt een sensationele ervaring. De link met de Anthurium Madural® is wat mij betreft dan ook perfect gekozen: helder Ferrari rood, klassieke perfect gehamerde anthuriumbloem en een hoge betrouwbaarheid door de stevige stelen, hoge koudetolerantie en uitstekende consumentenhoudbaarheid. Een Anthurium die haar populariteit verdient!

WOORDZOEKER
Vergeet de woordzoeker op de wereldkaart niet in te vullen! Hierbij een hint voor het 5e woord op de wereldkaart: Een lidwoord met 2 letters.

RASSEN – Stickers plakken!
Gelukkig hoeft u voor deze rassen niet naar Italië af te reizen maar zijn ze bij Nederlandse kwekers verkrijgbaar! Wanneer u een bestelling heeft geplaatst van minimaal één DC van een Anthurium actieras, of één laag van een Phalaenopsis actieras, mag u een sticker plakken bij het desbetreffende ras op de wereldkaart. Voor een overzicht van de verkrijgbaarheid van alle rassen zie: http://www.unlimitedcolours.nl/index.php/waar-te-koop

Anthura Ravello: Een frisse en unieke verschijning met haar oranje gestreepte bloemen! Super houdbaarheid.

Te koop bij:
- Ammerlaan Orchideeën
- D.C. van Geest Potplanten
- Gebr. Boon Potplanten/Bonito Plant
- Kwekerij Piet Vijverberg
- Levoplant VOF
- Maarel Orchids
- P.J. Stolk V.O.F. en Zn.
- Piko plant
- Ter Laak Orchids

Madural®: Klassieke anthuriumbloem. Helder rood en mooie hamering. Koudetolerant en uitstekende consumentenhoudbaarheid. Het Ferrari rode ras is een lust voor het oog!

Te koop bij:
- Amazone Plants (17 cm): Onder het label Big Tempting Flowers.
- Breugem Plants (14 en 17 cm): Onder meer onder het label Decorum.

Verslag uit: Italië, Ravello

Unlimited Colours® Around the World!

Win elke maand een themalunch voor 20 personen met specialiteiten uit één van de reisbestemmingen of maak met een volle wereldkaart kans op een volledig verzorgd teamuitje voor 20 personen met het thema “Verleg je grenzen”!

De vakantie is voor de meeste alweer afgelopen, maar de Unlimited Colours® around the World! trip gaat nu pas beginnen! Robert en Richard gaan op wereldreis op zoek naar de rassen van Anthura... Zij zullen u op de hoogte houden van hun ontdekkingen door tweewekelijks een reisverslag te sturen via het online reisdagboek waarbenjij.nu. U kunt hier tevens de laatste reiskiekjes zien. Door hun reisverslagen te volgen, maakt u kans op mooie prijzen!

Meedoen is eenvoudig en met de aankoop van de rassen die weergeven staan op de wereldkaart dingt u direct mee naar prijzen. De actie duurt een half jaar, van 16 september 2013 tot en met 9 februari 2014. Kijk voor de actievoorwaarden op de website: www.unlimitedcolours.nl .

De actie “Unlimited Colours around the world!” wordt georganiseerd door Unlimited Colours®, het samenwerkingsverband van Anthura, de telers en de handel. Dit ter bevordering van de promotie van de Anthurium- en Phalaenopsisrassen van Anthura.

02 Februari 2014

Nr. 11 UK | Unlimited Colours Around the World!

18 Januari 2014

Nr. 8 Nieuw Zeeland | UC Around the World

13 December 2013

Nr. 8 Australië | UC Around the World
Unlimited Colours

Unlimited Colours is een marketinginitiatief van Anthura voor haar klanten en de handel ter bevordering van de naamsbekendheid en afzet van Anthura’s Anthurium en Phalaenopsis rassen. Anthura gelooft in samenwerking en innovatie als hefbomen voor de toekomst. Ze ondersteunt de samenwerking tussen telers en handelaren en draagt graag bij aan het oplossen van vraagstukken met betrekking tot assortimentskeuze, teelttechniek en afzetmogelijkheden. Anthura wil de wereldwijde naamsbekendheid van Anthura variëteiten en de afzet van haar telers vergroten. Zij is daarom een initiatief, genaamd Unlimited Colours gestart. Hetgeen niet alleen de afzet en promotie van Anthura variëteiten ondersteunt, maar hiermee ook de verkoop van klare planten van haar telers en de handel bevordert. Unlimited Colours heeft een focus op promotie en marketing.

Actief sinds 27 Aug. 2013